Tuesday 20 October 2009

# 633 - I would set myself on fire for you - Believes In Patterns

Cholera, dla mnie odkrycie muzyczne. Szkoda że dopiero teraz mam okazję się zapoznawać z ich twórczością. Jest to całkowicie przepełniony emocjami eksperymentalne screamo. Czuć tutaj wpływy jazzu (saksofon, skrzypce), połamane rytmy. 3 różne głosy (w tym także damski).
Teksty, teksty powiem szczerze, wzruszyły mnie. W połączeniu z tą ogromną dawką emocji jaka niesie za sobą muzyka, to istna bomba.
Brakuje mi słów, żeby opisywać to dalej. Musicie posłuchać.

I would set myself on fire for you - Believes In Patterns

Myspace: http://www.myspace.com/iwouldetc

2 comments:

Anonymous said...

Bardzo mi się podoba ten zespół polecacie coś podobnego?

Kate Gore said...

świetna kapela, chociać teksty mają lepsze od muzy..